EN | RO

În contextul actual, pentru a ne putea desfășura activitatea în condiții de siguranță, este important să ne asigurăm că respectăm cu responsabilitate directivele autorităților și că fiecare dintre noi ia măsuri de prevenție pentru reducerea riscului de răspândire a noului virus COVID-19.

Pentru ProCredit Bank, sănătatea și siguranța clienților și angajaților reprezintă o prioritate. Din acest motiv recomandăm evitarea expunerii la riscuri inutile și respectarea normelor de protecție impuse de autorități.

În aceasta perioadă, vă recomandam să folosiți cu încredere mediile digitale oferite de ProCredit Bank și vă asigurăm că atât platforma de Internet Banking cât și Mobile Banking funcționează în condiții optime pentru efectuarea operațiunilor bancare de acasă, rapid și sigur.

Dacă este totuși necesar să vă prezentați într-una dintre sucursalele ProCredit, vă rugăm să țineți cont de următoarele:

  • În sucursală se permite accesul unui număr de maxim 3 clienți concomitent
  • Păstrați distanța de minim 1,5 m față de următorul client
  • Utilizați recipientele cu dezinfectant amplasate în sucursale.

Sucursalele ProCredit Bank își mențin programul normal de lucru cu publicul, în intervalul orar 10:00 – 15:00

În afara orelor de program cu publicul, Zonele 24/7 sunt disponibile 24 de ore din 24, 7 zile din 7 pentru operațiunile de retragere și depunere numerar.

Bancomatele ProCredit Bank funcționează normal și sunt alimentate periodic. Pentru siguranța dumneavostră însă, recomandăm folosirea cardului pentru plăți la POS și canalele digitale pentru plata facturilor.

Împreună suntem în siguranță

Pentru că ne dorim să fim alături de clienții noștri, vă asigurăm de tot suportul nostru pentru a trece cu bine de această perioadă.

Facilităm deschiderea conturilor curente pentru clienții persoane fizice. Aici, https://www.procreditbank-direct.com/romania/ro/form vă puteți înregistra datele personale pentru deschiderea unui cont curent. Simplu, de acasă, fiind necesară prezența in sucursală numai pentru semnarea contractului.

Susținem ca și până acum mediul de afaceri din România și venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri, direct sau indirect afectați de criza actuală, cu soluții personalizate pentru a asigura continuitatea activității acestora.

Măsuri simple de prevenție

Evitați spatiile aglomerate
Utilizați cardul pentru plațile zilnice
Respectați masurile autorităților pentru sănatatea publică
Evitați tranzacțiile cu numerar
Păstrați distanța față de cei din jur

E bine să fiți informat, dar în același timp, asigurați-vă că vă informați din surse oficiale.

Canalele oficiale de comunicare ale Autorităților

Suntem aici pentru tine!

Pentru orice infrormații suplimentare sau asistență, vă stăm la dispoziție, fie la numărul de telefon 0372-100.200 sau 021-201.55.55, fie prin e-mail la ROU.ProcreditCallCenter@procredit-group.com.