Comunicat de presă privind securitatea informațiilor

09.10.2020, București

În urma informațiilor recent publicate în presă despre tentativele de phishing asupra clienților mai multor instituții bancare din România, ProCredit Bank dorește să își asigure toți clienții de siguranța conturilor lor. Clientii băncii nu au suferit prejudicii financiare în urma acestor tentative.


Pentru ProCredit Bank, securitatea informațiilor clienților reprezintă o prioritate, motiv pentru care a fost lansată o nouă platformă de internet banking, ProB@nking Plus NEW. Noua platformă are întocmai scopul de a proteja utilizatorii în fața atacurilor cibernetice cu care din ce in ce mai multe bănci se confruntă. Datorită noii metode de dublă autentificare, platforma beneficiază de un nivel foarte înalt de securitate, iar clienții care nu s-au înrolat până acum sunt sfătuiți să o facă cu încredere.


Încurajăm clienții ProCredit Bank să citească ghidul pentru Securitatea Informațiilor, dar și să rămână vigilenți cu privire la activitatea conturilor lor bancare în mediul online, utilizând platforma de online banking doar prin accesarea website-ul oficial www.procreditbank.ro


În cazul oricărei activități suspecte cu privire la conturile deținute la ProCredit Bank, vă sfătuim să contactați banca în cel mai scurt timp posibil, fie la numărul de telefon: 0372-100.200 sau 021-201.55.55, fie prin e-mail la adresa ROU.ProcreditCallcenter@procredit-group.com


Pentru contactul cu presa:

Ana-Maria Becheru, Specialist Marketing, ProCredit Bank România,

Tel.: +40 372-100-200, E-mail: Ana.Becheru@procredit-group.com