ProCredit Bank lanseaza pentru clientii persoane fizice, Smart Manager, o aplicatie de ultima generatie pentru gestionarea bugetului

ProCredit Bank, singura bancă din România cu acţionariat 100% german, a lansat începând din 19 august 2014 pentru clienții persoane fizice, Smart Manager, aplicaţie utilizată pentru gestionarea propriului buget. Aceasta poate fi accesată prin intermediul platformei internet banking, ProB@nking Plus, fiind un serviciu inovativ pe piața din România care îi permite utilizatorului să îşi organizeze şi să îşi administreze eficient veniturile și cheltuielile.

 

Aplicația Smart Manager distribuie automat fiecare tranzacție a clientului într-una dintre categoriile prestabilite de către bancă, astfel încât, în orice moment, utilizatorul să poată avea o imagine clară a cheltuielilor realizate, precum și a surselor de venit. De asemenea, clienții își pot personaliza aplicația prin crearea propriilor reguli de gestionare a veniturilor și a cheltuielilor. Suplimentar, aceștia au posibilitatea de a își stabili obiective de economisire care pot fi realizate cu ajutorul produselor special oferite de către ProCredit Bank, având oricând opțiunea de a vizualiza gradul de îndeplinire al acestora.

 

Noua aplicaţie de gestionare a bugetului este disponibilă prin ProB@nking Plus doar clienţilor ProCredit Bank persoane fizice care beneficiază de Contul Smart Total. Acest cont este o soluție concepută pentru persoanele active, care vor să își organizeze eficient veniturile, să economisească avantajos şi să se bucure de flexibilitatea accesului la fondurile lor oricând şi oriunde.

 

„Prin dezvoltarea acestei noi aplicaţii de ultimă generație, ProCredit Bank continuă implementarea de soluţii inovative destinate clienţilor săi. Am lansat Smart Manager pentru că dorim să le oferim clienţilor ProCredit Bank, pe lângă un cont flexibil cu o dobândă avantajoasă, și o imagine de ansamblu asupra modului în care îşi administrează veniturile și cheltuielile. Astfel, aceștia au posibilitatea de a identifica potențialul lor de economisire, de a-și stabili anumite obiective și de a observa cum evoluează acestea. În acest fel, clienții vor putea identifica aspectele din gestionarea propriului buget ce necesită o mai mare atenție și vor fi mai aproape de îndeplinirea obiectivelor de economisire.”, a declarat Heribert Kailbach, Director General Adjunct al ProCredit Bank România.

 

Serviciul de internet banking al ProCredit Bank, prin intermediul căruia aplicaţia de Smart Manager este disponibilă, este una dintre cele mai performante şi mai prietenoase platforme de pe piaţa bancară din România. Tranzacțiile efectuate în 2013 prin intermediul acesteia de către clienţii persoane fizice ai ProCredit Bank au înregistrat o creștere de aproximativ 60% față de anul 2012.

 

În confirmarea succesului aplicaţiei de internet banking, ProCredit Bank a obţinut în aprilie 2014, la Gala Online Banking 2014, organizată de către Finmedia, premiul Performanţe deosebite în domeniul online banking, pentru cel mai mare număr mediu de tranzacții prin internet banking pe an efectuate de clienții persoane fizice, cea mai mare rată de creștere a valorii medii tranzacționate de o persoană fizică şi cea mai mare creștere a valorii tranzacționate de o persoană fizică.

 

ProCredit Bank are o reţea de 28 de sucursale şi agenţii, fiind prezentă în principalele orașe şi deservind o arie largă de clienţi persoane juridice şi fizice.

 

 

Pentru mai multe informaţii:

Dragoș Calcan

ProCredit Bank România

Telefon: 021.201.60.42

dragos.calcan@procreditbank.ro