Povestea ta de succes - Noc Clean

Curăţenia perfectă – NOC CLEAN

 

NOC CLEAN este o companie specializată în prestarea de servicii profesionale de curăţenie în orice domeniu. Obiectivul acestora este de a asigura clienţilor servicii de calitate, adaptate cerinţelor fiecărui obiectiv în parte. Implicarea totală a echipei NOC CLEAN face diferenţa pe piaţa serviciilor de curăţenie, administrare imobile şi relocare. https://www.facebook.com/NOC.Clean

 

Interviu cu Oana si Napoleon Combei, administratori NOC CLEAN

 

Cum aţi început să lucraţi cu ProCredit Bank?

 

Relaţia noastră cu ProCredit Bank a început în anul 2002 la recomandarea unui client al băncii din Constanţa. Aveam în vedere acordarea unui credit de 50.000 euro, o sumă fabuloasă pentru noi la acea dată. După scurt timp am primit finanţarea de 50.000 euro şi am demarat, la acea vreme, activitatea fotografică cu succes.

 

Care este relaţia dumneavoastră cu sistemul bancar din România?

 

Atât pe plan personal, cât şi pentru afacere lucrăm şi cu alte bănci, în funcţie de nevoile financiare care trebuie acoperite. Cel mai mare trafic tranzacţional îl are, însă, ProCredit Bank. Nu pot sa spun că am neplăceri cu celelalte bănci, ci pur şi simplu nu există o ”chimie” între noi şi aceste instituţii. Ne-am ataşat mai mult de ProCredit Bank. La început a fost nevoia, apoi a venit plăcerea de a lucra cu angajaţii ProCredit Bank. Sunt oameni devotaţi, oamenicare rezolvă orice nevoie instant. Şi astăzi mai păstrez legatura cu cei cu care am lucrat de-a lungul timpului şi care nu mai sunt în locaţiile unde eu fac tranzacţii.

 

Ce servicii folositi la ProCredit Bank? Cum vă ajută acestea?

 

Cel mai mult utilizez acum ProB@nking PLUS, o inovaţie de ale cărei beneficii mă bucur foarte mult. Poţi să fii oriunde, doar să deţii un PC şi internet şi execuţi orice  tranzacţie vrei, generezi extrase, închizi si deschizi carduri, modifici datele, este super. Ne oferă o independenţă foarte mare ceea ce ne ajută sa fim şi mai angrenaţi în afacerea noastră. E un domeniu în care trebuie sa fii atent la oportunităţile care apar, să te mişti repede şi să promovezi permenent serviciile pentru că există pe piaţa mulţi alţi furnizori care pot câştiga contracte numai prin reduceri de preţ.

 

Există asemănări între afacerea dumneavoastră şi ProCredit Bank?

 

Din punct de vedere al activităţii, sigur, nu. Din punct de vedere al modului în care abordăm clienţii, piaţa, activitatea cred că da. Şi aici mă refer la  personalizarea serviciilor, la găsirea şi aplicarea soluţiei care se potriveşte cel mai bine unui anumit client. O abordare general valabilă nu poate exista. De asemenea, noi punem mare preţ pe personal şi considerăm că oamenii fac diferenţa, de aceea ne alegem oamenii care să se potrivească modului nostru de lucru. Apreciez, totodată, că toţi angajaţii cu care am lucrat la ProCredit Bank au fost atent selectaţi şi foarte bine instruiţi şi, în timp, ne simţim ca şi cum am intra la noi în birou şi ne salutăm cu colegii noştri.

 

Ce recomandări aveţi pentru ProCredit Bank?

 

Este mai mult o părere personală, venită din modul în care suntem noi construiţi. Personal, eu simt că lucrez cu angajatii ProCredit Bank şi nu cu banca. Aceasta este undeva în planul doi pentru că, dacă nu găseşti înţelegere în front-office, banca poate să aibă cea mai mare cotă de piaţă şi nu ar conta. Eu mă ataşez de oameni şi sufăr foarte mult când îi pierd şi nu îmi place prea mult când cei cu care sunt obişnuit să lucrez se mută în altă parte sau în altă locaţie. Dar înţeleg că pentru mulţi sunt oportunităţi de dezvoltare şi sper să găsesc mereu oameni la fel de deschişi. Cred cu tărie că în zilele noastre personalul te ridică şi tot personalul te coboară, de aceea este foarte important să ai o echipă omogenă, unită şi foarte bine pusă la punct.