Măsuri de precauție pentru securitatea informațiilor online

Pentru Procredit Bank, siguranța clienților, atât online cât și offline, reprezintă întotdeauna o prioritate.

Ca măsură de precauție în fața eventualelor atacuri de phishing, ce vizează din ce în ce mai des clienți ai băncilor, vă reamintim că:

  • Serviciul Internet Banking trebuie accesat doar prin introducerea adresei web a băncii în bara de sus a browser-ului, în acest caz, www.procreditbank.ro. Pagina web poate fi salvată în Favorite pentru o accesare mai facilă. Nu accesaţi niciodată site-ul dintr-un link primit prin e-mail sau printr-o reclamă online.
  • Orice excepție de la rutina normală în ceea ce privește procesul de accesare și utilizare a contului dumneavoastră de Internet Banking, trebuie privită ca fiind suspectă.

Suntem în permanență preocupați de securitatea datelor clienților noștri și de aceea vă rugăm să raportați orice tentativă sau suspiciune privind un eventual atac de phishing (fraudă), apelând linia de asistență 0372.100.200.

Vă recomandăm să citiți documentul Informații utile în cee ce privește Securitatea informațiilor, dar și ghidul pentru Securitatea Informatiior: Phishing.